:D

Kanske dags att uppdatera :P,

Min syster kom i tordes, =), då jag och vincent va på öppna förskolan, hon stannade till måndag =),
På fredagen åkte vi till lund och kollade lite, har hittat en mössa bebisen ska ha :D, hehe, vincent fick en tröja av min syster =),
Sen på lördagen kom johans föräldrar och hälsade på och åt här :D, sen har vi bara tagit det lungt,

Vincent var på dagis idag =), han kom redan kvart över 8 dit, efter som jag skulle till MVC och ta glukostestet, säger bara fy vad äckligt!, haha, och jobbigt man va ju så törstig, men allt såg bra ut

Hjärtljudet låg på 142 =), och jag har nu gått upp 2,6kg :D,

Efter det hämtade jag vincent på dagis och vi satt och lekte lite där, vincent ska ju även byta dagis till det som är jätte nära :D, den 26 april tror jag det va :D, ska bli skönt.

Nu ska jag busa med min älskling :D Hoppas ni har det bra där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0