godmorgon!

Pojkarna vaknade halv 7 idag, men lyckades få dem somna om, efter som jag va tvungen att duscha! :).
Vincent ska på dagis idag, dem har jullunch så dem ville samla alla barn, och säga hejdå till vincentsfavorit fröken :(.
Jag och mattias ska gå/åka till öppna förskolan, där det är avslutning!, och jag ska vara tomte, va egentligen inte meningen att vi skulle dit, men ingen hade fixat tomte så fick ställa upp att vara det!,
Man måste ju ställa upp för barnen!.

Jag gick till ungaföräldrar igår, och det va snö storm, fram kom vi och slut i bena va jag  också, gå i 2-3dm snö med en syskonvagn i 1½ timme! och lika dant hem i 3 timmar ca!
fast när jag va ca 10min hemifrån orkade jag absolut inte mer, så johan va så underbar och kom och hjälpte mig :D.

Nu ska jag ta och fixa mig, sen väcka pojkarna och gå ner mot dagis :)
bilder kommer kanske sen

(tycker ni ska kommentera mer!):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0