God morgon allt folk!

Igår när vincent var på dagis så sov jag och mattias i 2timmar!, det var riktigt skönt, börjar bli irreterande att vara förkyld nu är nu på 3veckan! =/..
Men dem ringde mig vid 13,00 igår och sa att vincent inte va bra, han va varm, tog sig på örat, och allt :(, idag när han vaknade så va han pigg men förkyldningen har nu kommit till han, men han är pigg ändå, Men han får stanna hemma från dagiset idag, och gå dit på fredag, tyvärr så slutar hans favorit fröken där på fredag :(..

Imorgon blir det öppna förskolan det ska vara julmys! :)

Idag ska jag gå och handla med barnen, hämta 3 paket.. och tvätta, skulle egentligen tvättat igår men fick ta hand om min sjukling istället :(.


här kommer lite bilder från vincents luciafirande :








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0