god jul!

har varit dåligt med uppdateringar här ser jag :)

men god jul på er! ;)

vi firade jul hos min älskade pappa :D,
tomten kom ju självklart till oss också, :)
vincent hade nog varit jätte snäll tyckte tomten han fick rätt mycket saker av han :)
delvis, kläder, leksaker, en musikpotta (ser ut som en toalett), pengar, filmer m.m
Mattias hade självklart också varit snäll, fast han har ju bara varit ute ca halva året så han fick ju inte så jätte mycket, men han fick pengar, film och lite kläder och leksaker :)

Johan fick skrivare, film, sån maskin som kan skära grejer och pengar, bejlis eller hur det stavas? 
jag fick kläder, pengar, godis, plattång, och våtservetter/torservetter ! :D

ikväll kommer linda, figge, och theo hit det blir ryggbiff, stekpotatis, och någon kallsås :)
på Onsdag åker vi till johans föräldrar och firar liten sen jul :) men men.. :)

hm mattias kryper på som bara den nu, snart är hans första tänder nära att komma ut!!
han kan även sitta upp själv, och sätta sig själv, sen börja krypa :)


vincent pratar på, tycker om att reta sin bror ;)

jag fick ju en kamera också kom jag på nu, så nu kommer det bilder! :)
eller vi väntar tills ikväll så får ni bilder påkvällen här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0