väder?

Hm, igår när vi gick och la sig så hade vincent fått feber =(. 39,1 så han fick en panodil så gick det ner, men både jag och vincent gick och la oss halv 9, jag hade sån huvudvärk, men idag är febern borta och min huvudvärk =)..

på aftonbladet står det att det är sista sommardagen nu med sol och allt, men på expressen står det att sep också blir fint?. hmmm vi får väl se vem som har rätt.

Idag börjar även malmöfestivalen, men vi ska inte dit efter som vincent var sjuk igår, så blir en hemmadag, fast måste handla, så blir att vi går ut snabbt och handlar...

Hm just nu har vi på bilarna på tven kklar favorit för vincent, ( som några vet så är han ju bil tåkig) hehe. fast johan sitter med inklistrad i tven haha....
Och lilla mattias sover som han brukar göra denna tiden..

Han håller på att vända sig hela tiden, både från rygg och från mage =)...
och vincent kan bara mer och mer ord hela tiden....



Nepp nu ska vi leka lite med vincent medans mattias sover sen så blir det bus med båda barnen <3

Jag älskar er vincent och mattias, ni är verkligen mitt allt!...

Och älskar så klart min Johan med!

 min stora prins i danmark på zooet <3

 min lilla prins  för några dagar sen <3


Kommentarer
Postat av: Erica - 18år & Mamma till Neo 1år <3

Tänkte väl :D Kul med dop, =)

2010-08-21 @ 11:49:30
URL: http://ericaslife.blogg.se/
Postat av: Kimberly

Det där med vädret är knepigt, alltid säger dem olika :/ Jacob sa för någon dag sedan att dem sagt på vädret att den spanska värmen är på väg hit, att det ska bli lika varmt igen som i början av sommaren. Men vi får se vilken väderrapport som har rätt :)

2010-08-22 @ 14:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0