otur?

Idag när vi skulle gå och handla, hade det inte regnat på ca 2 timmar!. när vi gick utanför dörren kom det lite regn, sen när vi hade gått ca 10 min Ösregnade det!. jag hade en kläning på mig!. så väl framme på coop så var jag genom blöt och kall!. vi möte min syster och emil =), vi bestämde oss att gå till kinaresturangen, så fick låna ett linne av min syster och tjocktröja av emil tack <3.

Vi åt en god middag, fast klockan bara var 2 haha. sen när vi kom hem somnade vincent gott. så vi spelade lite kort och sånt medans det blixtrade och hade sig!...

Dem åkte hem igen vid 19,00 tiden, just nu har vi precis ätit chokladpudding :D mums!.

fast vi tog en macka innan :D.....



Saknar verkligen att vara gravid, och känna sparkarna, vänta i normalt sett 9 månader. och sen se bebisen för första gången, det glömmer man aldrig!.. Men som sagt här får väntas några år på nummer 3.. Om det  nu blir någon nummer 3. det får vi se =).
Fast börjar faktiskt bli tråkigt att gå hemma nu =/. har ju gjort det över 2 år nu... men som tur är så har jag ju min familj man kan leka med <3...

nepp nu ska vi plocka undan sen blir det nog sängen för familjen jönsson!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0