ibland går man upp till taket!

Idag va jag med vincent lite på dagiset. när jag gick där ifrån va det lite gnäll men det hade gått över, och han hade ätit och sovit där :D.. duktig prins <3 därimot så va han inte jätte duktig här hemma, han har gjort det mesta han inte får göra idag, t ex slänga tallriket med full av mat på rakt ner på golvet m m..

Han och mattias sover nu för natten, skönt att ha en kväll själv med älsklingen :D..

Mattias har också varit duktig, han har upptäckt sina fötter idag, och så testade jag och johan att sätta han i gåstolen, han tyckte det va jätte roligt att bara stå i den :D (han når ju inte märken än haha)..

Imorgn är det dagis igen för vincent, och medans han är här så kommer johans föräldrar hit, dem ska iväg till på kvällen till prag tror jag det va?.. 
Vi ska även hem till elena som fyller år :D grattis! :D <3

hmm, sen har vi inte gjort så himla mycket mer idag.. så har faktiskt inget mer att skriva om..... .

Funderar på frågestund men brukar aldrig få frågor så :P. haha..

men vi testar igen...







Nu ska jag hoppa in i duschen tror jag, och ta en lååååååååång dusch länge sen man gjorde det haha

Kommentarer
Postat av: Erica - 18år & Mamma till Neo 1år <3

Vadå "finns det så många lediga här?" Det fanns 41 st lägenheter när jag kollade sist :P det vill ja inte skriva ut här, så då får du skicka PM o fråga. :P

2010-08-28 @ 10:09:55
URL: http://ericaslife.blogg.se/
Postat av: Erica - 18år & Mamma till Neo 1år <3

SV: Nä, vår tv är en Philips, haha :P



Tack så jätte mycket, får besked om lägenhet imorgon så skriver mer om det då :) kram

2010-09-08 @ 17:35:46
URL: http://ericaslife.blogg.se/
Postat av: Erica - 18år & Mamma till Neo 1år <3

Ah vi ska bo här ja :), nej har inte pratat med dagiset om hunden ännu, mina föräldrar kör oss dit varje dag för jag är livärädd asså. :/

2010-09-08 @ 19:37:32
URL: http://ericaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0