hemma

Nu är vi hemma efter ha varit hos mina svärföräldrar sen onsdes förra veckan,
Vi var sjuka dem första dagarna till måndag då var hela familjen helt friska!, vi åkte aldrig in med mattias när han var sjuk, feber gick näst intill bort, och han kissade som bara den =),

I tisdes åkte vi till danmmark, jag, johan, vincent, mattias, och johans föräldrar =), vi åkte in tilll ett zoo, där var riktigt fint, massa med djur, fanns näst intill alla djur som finns, från spindlar till stora isbjörnar, har fått lite kort där ifrån som jag ska lägga ut när jag hittar sladden =),
Vi kom hem runt 11tiden på kvällen så var bara att lägga sig direkt.

Sen har vi bara varit där och tagit det lungt,
Imorgon kommer Elena och My hitt :D, massa mys och roligt för vincent att ha en kompis i sen ålder =).

Nästa vecka börjar dagiset för vincent igen och öppnaförskolan =). ska bli kul, johan har bara 2veckor kvar att vara ledig nu =(, men men,

Vincent utvecklar sitt språkdagligen, och mattias pratar mer och mer på sitt språk =).

Nu vill vincent nana =).

så sov gott! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0