blir tyvärr inte så mkt bloggande

hej alla läsare, det blir inte så himla mycket bloggande nu när johan har semester!,

Hm vad har vi gjort sen jag skrev sist, jag köpte en ny vagn (igen) igår. blev en emmaljunga twin nito city 360? tror jag den heter?. i svart, så vi ska köpa färgglada sittdynor till barnen,

Vi har även varit på öppna förskolan, onsdag och igår. vincent älskar att vara där, så äntligen har det öppnat igen efter sommaruppehållet, och i tisdes började vincent dagis igen, blev ett himla liv när jag lämnade han men det hade gått över sen, han gick bara en dag, och nu denna veckan som kommer ska han gå tis och ons, efter som johan har semester vill han ha hemma sin storaprins =). men nästa vecka är sista veckan på semestern =(. så då börjar han helt =), hm vet inte riktigt vad vi mer har gjort...

min syster och hennes kille emil va här igår, men kommer på söndag igen,

nästa helg ska vi hem lite snabbt till jenny, hon fyller ju år :D, så vi är alltså hemma hos pappa och syster nästa helg,

och den 4 sep  blir det dop för mattias :D <3 tycker det är så himla mysigt!.

 där har ni vagnen =)


Just det mina killar är lite små förkylda =( men det går över snart hoppas jag!.

Passade på att blogga nu när båda pojkarna sover och johan spelar, vi ska även tvätta ikväll, fy så tråkigt!,


Kommentarer
Postat av: Erica - 18år & Mamma till Neo 1år <3

Du har skrivit att Mattias ska döpas den 4 Augusti, men det har redan varit ;) hehe.

2010-08-20 @ 20:50:47
URL: http://ericaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0