vecka 40 (39+0)

Igår blev det ingen uppdatering för elena och my kom :D,
Dem kom vid 3tiden och vi handla lite till maten, som skulle bli tacos =),

Vi kom hem till mig vid 4 tiden, och gick ut och lekte lite, gungade och lekte i sandlådan,
Vid 5 tiden gick vi in och började med den goda maten, och efter vi ätit lekte my och vincent på hans rum, och dem va så söta, så frågade man vincent om my fick en kram så gick han och och kramde henne, :D, tror elena fick bild på det som vi lär få sen så kan komma upp bild sen =)
Efter ett tag så fick dem bada tillsammans, men my va så trött så dem fick åka hem =(. men dem kommer ju en annan dag också,

Vincent somnade vid 9tiden och jag satt vid datan och kände hur jag började få lite ont i magen så gick och la mig vid 10 tiden, men vaknade klockan 3 av att ha sjukt ont i magen, och kunde inte ligga still eller något, men vid 5 tiden somnade jag till slut och vi vaknade vid halv 11 idag! hehe.
Har ont lite då och då, men inte jätte ont, Johan drömde även att hans morfar sa att vi skulle vara beredda idag :D så hoppas bebisen vill titta ut så snart som möjligt..

Så ingen bebis är ute. vi byter även vecka.. 40 (39+0) idag =). 

 

Kommentarer
Postat av: sara - gravid

tack söta du för att du tog dig tid att svara på frågorna i min blogg! Det är så svårt att veta vad man bör ha hemma innan bebisen är född...som tur är ligger inte affärerna allt för långt borta om något saknas.



Vad roligt med en till som har BF snart, följer endel bloggar nu med bf och två stycken har fått sina bebisar, jag är lite avis! man sitter bara och väntar just nu känns det som...:)

2010-04-25 @ 19:00:20
URL: http://saralundqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0