Uppdatering

I helgen så va vi hos johans föräldrar och hjälpte dem flytta,
Eller Johan hjälpte till och jag va med vincent, kan ju inte precis lyft så mycket!, 
Så vi firade påsk där och hade det mysigt =),

Idag va det första dagen på vincent nya dagis =), han trivdes jätte bra där , fast vi bor så nära så fick vi stressa lite, Vincent vaknade halv 10 och vi skulle vara där 10! men vi kom i tid =),

Idag är det 25dagar kvar tills bebisen e beräknad att komma, och vincent fyller år om en vecka! 2år har snart gått sen vi fick vårt älskade barn!, vart har tiden tagit vägen?.


Kommentarer
Postat av: jenny

Hej hej frida!! Hoppas allt är bra med dej! Jag är så dålig på att läsa bloggar men har börjat kika in mer och mer nu :D Hur mår bebisen i magen.. det är ju så nära nu :D Jag har försökt att skicka sms till dej men vet inte om jag har rätt nummer... hopppas i alla fall att allt går bra och att den lille kommer ut snabbt och smärtfritt.... Du får gärna meddela mig när han/hon kommer.... Dessutom är jag nyfiken på kön :D Pojke chansar jag på, eller jag känner ganska starkt att det är en pojke, kan det stämma?? KRAMAR

2010-04-09 @ 13:06:37
URL: http://jennybehrami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0