MVC

Cyklade idag mot stan handlade lite mat till ikväll, blir grillat med figge, linda och lilla theo, mumsigt.
Efter handlingen så cyklade jag vidare mot MVC, där man gör dem vanliga kontrollerna, Hjärtljud, SF-mått och allt det dära,
Jag har +1 i äggvita =/, men blodtrycket va bra så jag behövde inte oroa mig,
Men därimot har jag gått ner ca 1,5kg på två veckor =/.

Bebisen ligger i startfälltet som hon säger, och som omfördelska så brukade man göra det när det bara va några dagar kvar!, blev riktigt nervös när hon sa det, hehe. vi gick igenom lite förlossning, om jag inte skulle hinna in hur man ska göra hemma då osv =).

Och efter som förlossningen med vincent gick snabbt, så ska jag åka in direkt när jag känner att jag inte kan ta smärtan, eller när vattnet går!. Jag vill verkligen ha ut min bebis nu!...

 vincent  (bilden är ej tagen idag)

 lilla theo :D


Kommentarer
Postat av: Erika - Miliam & Miltons mamma <3

sv: Ja det kommer säkert gå jätte bra, men är ändå såå nervös =P Hatar att lämna barnen ifrån mig =P

Ja det är här i Veinge =)

2010-04-29 @ 08:10:00
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0