Jag vill inte!

jag vill inte vara hemma nu!, jag vill vara på KK och få ut min bebis, men så verkar det inte bli idag heller =(.
Men bebisen kommer någon gång iallafall,
Vi ska till Johans föräldrar i helgen, kanske slappnar av då, (då vet vi att vi har barnpassning och någon kan köra oss).  så kanske bebisen tittar ut , hoppas kan man ju alltid :D.

Hade även ont i natt, men när jag väl fick sova av vincent med så gick allt över,
vincent har antagligen fått myggbet kan man få det redan?. han kliar sig hela tiden på foten, och så blir han sur för det inte går över =(.

Idag vet jag inte vad vi ska göra, ska nog gå och handla lite =). Tycker man ser nyfödda bebisar hela tiden nu när man är ute, eller inne på någon sida, man blir ju så avvis.
Idag är det ju bara 5dagar kvar till Självaste BF dagen :D, Denna sista tiden har gått sakt tycker jag, men så är det väl alltid.

Ne nu ska jag leka med vincent och titta på våra bästa år ;).




Kommentarer
Postat av: Corina

Ja det var en väldigt bra förlossning :)



Snart är det dags för dig med! vet hur jobbigt det är att vänta de sista dagarna speciellt när man har känningar och så ständigt, men snart så kommer er lille bebis! Önskar dig lycka till inför förlossningen och hoppas det startar snart för dig! :)

2010-04-26 @ 15:01:19
URL: http://reachyourelimit.blogg.se/
Postat av: vanessa

Hej.

de var ju lite kul att ha barn på samma dag :)

Får man ställa frågan hur gammal du är, såg att du skrivit ung mamma så :)

Gratulerar till bebis nr 2, hoppas den lill* kommer ut snart och att du slipper gå över. de är inte kul.

2010-04-27 @ 19:23:33
URL: http://gangsterflickan.bloggspace.se
Postat av: Alexandra

Snart har du din bebiis hos dig ju :)

2010-04-28 @ 10:51:05
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Tova

Aww, din bebis kommer nog komma inom de närmsta dagarna, det sätter nog igång när du minst anar det :) spännande är det iaf! :)

2010-04-28 @ 12:34:18
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0