Jag ger upp

Jag kommer aldrig få ut bebisen känns det som, bebisen trivs nog förbra i min mage,
Ont på natten och lite på morgonen sen går det över, önskar verkligen att något ska hända, t ex att slemproppen går eller vattnet, då blir man glad :D,
Men som jag sagt till johan att bebisen kommer när jag fyller år delvis 19nov :P haha. men johan tror mer på hans  födelsedag, (13maj), eller imorgon.

När tror ni bebisen vill titta ut?.

Har faktiskt haft ont i ljumskarna hela dagen, men jag vill ha mer ont!! haha.

Idag har jag varit ensam med vincent hela dagen, johan är ute och äter med sitt jobb, men han kommer nog strax skulle jag tro. =).
Han skulle inte bli borta så länge ifall något mirakel skulle hända, haha.

Vincent har iallafall varit på myshumör hela dagen, tur det efter som jag är helt seg i kroppen. men har självklart blivit massa bus med! :D.

Imorgon kommer det kankse ingen uppdatering för då kommer Elena och my hit :D..


 haha elena och vincent på bild :D, (har ingen bild på my)


Kommentarer
Postat av: snart pappa

Tänk aldrig sådär som du skrev! Det är klart den kommer ut. men det är kanske dags att sätta igång den vA?

2010-04-23 @ 23:52:28
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Matilda

Nej gör inte det. Det e ju 7 dagar kavar=) Han kommer när han e redo men jag förstår att du vill ha ut han men han kommer snart=) hehe

2010-04-24 @ 09:19:49
Postat av: Snart pappa.

16maj tills det är igångsättning är ju en bra bit. ca 3 veckor.

2010-04-24 @ 15:20:04
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0