Ingen bebis!

Nepp, fast jag har haft ont ett bra tag nu (från och till). så e det ingen bebis!, tycker allt kan starta på riktigt, så man slipper vara orolig hela tiden!,

Vi var på vårt sist Ultraljud i Tisdes, bebisen väger nu 3045g! :D, hehe. dem sa att bebisen låg långt ner =), spännade! :D,Jag hämtade även en sån babybox på babyprossen som man kan få gratis =), Dem e verkligen hur otrevliga som helst där!, lika dant i malmö. iallafall dem vi har haft!. 
 

Jag ska hämta vincent lite tidigare idag, efter som vi ska på öppnaförskolan =), va ett tag sen jag var där!,

När bebisen är född kommer jag och bebisen ligga antagligen på avdelning 44, minst en natt, Kommer sakna vincent och johan otroligt mycket!, dem ska sova hemma, eller hos hans föräldrar, vi vet inte än,

Vi har även bestämmt namn på vår bebis =), men vi kommer inte bestämma oss helt innan vi vet att bebisen passar i det =).

Och jag kommer inte ha tillgång till data eller något tror jag när jag är inne, så är det mer dåligt uppdatering än nu så vet ni att jag e inne, =).
(ska försöka få in ett inlägg per dag) :P

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, spännande! Lycka till!

2010-04-22 @ 15:40:09
Postat av: maria

ska inte johan vara med påförlossningen

2010-04-22 @ 19:04:08
Postat av: Tova

Aww, vilken dag som helst är nog eran bebis hos er :) gud så spännande, man blir nästan lite avis! hihi

2010-04-23 @ 17:12:50
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0