Grattis min älskling!

Idag fyller vincent 2år!, vart har den tiden tagit vägen??.

Den 13april -08
Klockan 15,47 kom han till världen,
Och jag blev världens stoltaste mamma! :D,

--------------------------------------------------------------------------------------------

 Älsklingen ca 1 timme gammal =)

 Älsklingen 1år :D

 Älsklingen 2år! :D

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag valde vincent att gå upp redan vid 7tiden!, men det va bara att gå upp =).
Vi gick till hans dagis vid 9 tiden, och jag stannade där till halv 10, då det va fruktstund där, Så nu är det första gången han e själv på dagiset, Jag ser han i från mitt fönster att han leker med andra barn hehe, =).

Ikväll så kommer Linda hit =), tror inte figge skulle med?, självklart följer ju theo med! :D

Idag får inte vår bebis komma, för det är ju vincents dag :D, men sen kan bebisen titta ut när som! :D

Ska se om jag kan ta en magbild sen få se om jag orkar :P, Imorgon ska jag till MVC =) alltid lika kul =).

I söndes när vi firade med min släkt så va det många sjuka så vi blev knappt några men va mysigt ändå =),

Han fick pengar, böcker, kläder, och en sån man drar kulor, Kan ta kort på allt sen och visa=),
Han får vår present när Pappa johan kommer hem! :D

Sen blir det grillat, och kladdkaka till efterrätt efter som vincent älskar det! :D, <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

hehe Tackar så jätte mycket! Jaa Vincent är ett underbart namn =) vilken fin pojke du har!

2010-04-15 @ 06:54:49
URL: http://gesundheit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0