Förlovning <3

När man var mindre och både hemma så ville man ha post varje dag,
Nu när man bor själv så vill man helst inte ha post, iallafall inte den dumma posten som är räkningar!
Men så är livet och dem måste betalas, hehe.
Fast en räkning som stör mig är den där radiotjänsten, för tven !. Den är verkligen för dyr!. man får ju nästan bara se reklam ändå =/.

Igår firade jag och johan att vi har varit tillsammans i 3år, och förlovade i 2år =),
Vi förlovade oss alltså på vår 1års dag, och vincent kom en dag innan, hehe.

Blev ju ingen direkt mys middag om man säger så, efter som vincent har väldigt svårt att sitta still på resturanger, så vi åt på sibylla hahaha,

Vincent lyckades även slänga sönder vår hemtelefon, han pratade med johans moster och så gick jag ut genom dörren då blev han arg/ledsen och slängde den, men vi köpte en ny igår =),

Imorgon ska vi hem till Elena och äta pizza och tjocka till oss lite :D, hehe. Ska se om jag kan gå till Nova innan och lämna in min cp mobil, den stänger av sig själv hela tiden..

Vincent är på dagis nu så jag har städat undan lite här hemma, håller på  att tvätta men kan inte hålla på förlänge att städa och så, får rätt ont i magen, så bättre ta lite då och då,
Packade lite bebiskläder i BB väskan också, =), får ju börja lite smått hehe =). 


Kommentarer
Postat av: jenny

Grattis grattis :D nu får bebisen ta och komma tycker jag :D

2010-04-15 @ 12:50:31
URL: http://jennybehrami.blogg.se/
Postat av: jenny

man brukar ju säga att man inte går över tiden med andra barnet utan att de brukar vara två veckor tidigare istället.??? kan det stämma?? isåfall ska du har barn om två dagar hehe.... jag håller tummarna :D

2010-04-15 @ 13:03:44
URL: http://jennybehrami.blogg.se/
Postat av: Emma

Tv-licensen gäller bara för Svt där det inte visas reklam :P Men jag håller med, den är alldeles för dyr. Själv tittar jag ju knappt ens på ettan eller tvåan!

2010-04-15 @ 14:11:23
URL: http://eehenriksson.blogg.se/
Postat av: EMS

SV: haha okej XD jag tänkte på det när jag kollade på den idag :P

2010-04-15 @ 17:20:10
URL: http://ems.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

Grattis, och snart är det ju dags för en liten påökning till familjen. Som jenny skrev innan, vilket stämmer in på ganska bra att man går inte över tiden oftast med sitt andra barn!

2010-04-17 @ 07:33:22
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Kimberly

Jag har faktiskt hört att man brukar gå ungefär lika långt med sina barn, alltså om första är sen/tidig, så kan följande barn också bli det :P fast det är klart, det stämmer ju såklart inte alltid :) men det ska ligga något i det. Men vi får hoppas att han komme snart :D och allt går fort och bra :)

2010-04-21 @ 20:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0