:D

Igår åkte jag in till lund så jag och johan var där samtidigt, och vid 6tiden möte vi upp elena, och åt pizza, kebabrulle och fallafelrulle, =).

Efter vi ätit cyklade elena hem till sig, och jag, johan och vincent åkte tåget hem till henne =),
Vi kollade på talangjakten och åt chips och hade det bara mysigt, hehe.

Vi komhem vid halv 11 tiden, vincent hade somnat i vagnen så vi la han i sängen  =),

Johan skulle upp tidigt idag för hjälpa sina föräldrar att flytta, eller slänga det dem inte ska ha kvar, och jag får ju inte bära något typ, så jag och vincent stannade hemma, och sov till halv 10 :D, hehe.

Efter vi ätit frukost så cyklade vi till affären, första gången vincent åkte med :D, han tyckte det var super kul, förutom hjälmen, ( men den måste han ha på sig ),
När vi kom hem efter den tuffa cyklingen så kom johan hem, och vincent blev super glad och ramlade och slog sig mot tv-bänken och fick ett litet hack på huvudet =(,

Efter massa tröst och bus efter så la vi oss i sängen och han somnade  =).

Nu ska vi strax äta lite Kräm, gott gott! :D,
Kan ju meddela att det inte är lätt att cykla när man är höggravid! :P haha. magen tar ju imot man ska upp med bena hahaha, men vi ska ut en runda imorgon med, och hoppas på bebisen vill titta ut :D.

Nepp, ni ska få en bild elena tog igår :D,

 en mycket glad vincent :D


Kommentarer
Postat av: Snart pappa.

Jag håller faktiskt med dig, att snart är det dags, för oss med dvs :D Kan förstå dig att du vill få ut bebisen nu, men får kanske hålla en liten stund till ? Jag saknar vårt mirakel, men dessa 15veckor kvar kommer gå fort :D

2010-04-18 @ 02:25:45
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

Det är ju lite lustigt att bebisen/bebisarna har makt över föräldern! Går ju hålla tummarna att inte komma alldeles för tidigt ut i alla fall.

2010-04-18 @ 18:51:36
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Elena

Världens sötaste och gladaste vincent =)

2010-04-19 @ 10:11:57
URL: http://elenastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0