blandat

Söndag: igår tog vi bara det lungt, lekte med vincent och sånt man gör varje dag =), det va super fint väder på morgonen sen blev det mindre och mindre fint, fast det blev grillad mat ändå! :D, Och jag gick även in i vecka 39 (38+0), vi kollade även vart vi skulle på semester någon stanns i sommar, blir antagligen lalandia! :D, vi åker med Figge, Linda och theo, fast vi vill gärna ha med någon mer =), hehe.

Idag så jobbar ju johan, som vanligt då, ska bli skönt att ha han hemma dem 10dagarna han får när bebisen har kommit =),
Jag och vincent ska gå till affären strax, johan tog min cykel imorse så vi får helt enkelt ta vagnen och gå! men då kanske vincent somnar?, han har fått ett himla humör dem senaste dagarna =/, och börjat vakna på natten och skrika.

haft väldigt ont i magen dem senaste dagarna, men idag känner jag ingenting?, mer än stickningar i ljumskarna?.

 bilden e tagen idag, 38+1 =)




Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

SV: Hej och tack så mycket för din kommentar! :) Det händer att jag gör headers ibland, men bara till bekanta/vänner/familj, tar upp min tid...



Roligt att din gosse heter Vincent, det tänkte vår Viggo få heta först faktiskt men till slut bestämde vi oss för Viggo! :) Gillar båda namnen jättemycket. GRATTIS till bebis i magen, vad roligt... Vill med vara gravid (inte för att vi planerar en till ännu), det är ju så mysigt! :) Har ni några namnförslag ni bestämt er på kommande syskon? =)



Hoppas allt är bra med er!

Kram Emma & Viggo

2010-04-19 @ 22:24:17
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se
Postat av: Sara, Mamma till Joline <3

Sv: Nej inte jobb men han har fått praktik inom arbetsförmedlingen och det KAN leda till jobb i sommaren också :)

2010-04-20 @ 20:48:51
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/
Postat av: jenny

vilken fin bild... du ser verkligen ut att må bra.. Snygg du är i de glasögonen förresten

2010-04-21 @ 09:15:54
URL: http://jennybehrami.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Sv: Gud vilka fina na,nförslag, det är så himla roligt med ovanliga namn :) Så vi funderar redan på vad nästa ska heta även fast vi inte ska ha en till ÄNNU.



Jaha, kanske du är inne och föder nu då? Du får uppdatera lite så vi vet hur du mår :D



Kram Emma & Viggo

2010-04-22 @ 07:53:44
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se
Postat av: Snart pappa.

Vilken fin mage! :) du ser verkligen ut att må bra! :) Nu har jag skrivit en förlossningsrädsla som Emma har! :)

2010-04-22 @ 19:22:57
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0