blandat

Orkade inte uppdatera igår men ingen bebis har kommit ut än =(.
Vi åkte till ikea med johans föräldrar igår, och handla inget speciellt. Vi kollade på bäddsoffa som johans föräldrar ska ha hos sig.
Blev även att vi åt där, efter som det blev så sent,

Vincent har blivit lite förkyld =(. men han är på dagis, efter som jag strax ska gå till MVC, lättare att inte ha med han då.

Som det ser ut idag lär det inte heller bli någon bebis, men har lite ont :D, wiiie :D haha.
fick en fråga som jag tänkt svara på

Hej.
de var ju lite kul att ha barn på samma dag :)
Får man ställa frågan hur gammal du är, såg att du skrivit ung mamma så :)
Gratulerar till bebis nr 2, hoppas den lill* kommer ut snart och att du slipper gå över. de är inte kul.

svar:
hej,
Hehe ja de e det =), lite roligt med faktikst,
Jag är 20 men ska fylla 21 i nov, så äe ju ingen jätte ung mamma,men va 18 när jag fick vincent,
Tack så mkt, det hoppas jag med, har ju haft ont från och till i snart 2veckor =/.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0