ZLATAN <3

När det väl gäller sättar han dit sin stora fot :D, Kankse inte världens snyggaste mål men i målet kom den.
Viktigt mål med, Vilka såg det? Det roligaste var i början så tjatade Johan, Emil och Figge att han var dålig och jag bara nej han är bäst, och vem har rätt? joo jaaaaaaag :P, så retade dom lite mohahaha.

Zlatan <3

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vincent åt iallfall lite mat, ska ta kort imorgon vad han äter =)
Sen har han ätit lite chips efter som vi kollade på fotboll, och det är lördag. Nu ligger han i soffan och ska sova, Alltså med välling =),

Ska med strax gå och lägga mig, ska bli skönt,och vi får hoppas att jag inte vaknar av snark inatt, eller att jag behöver gå på toa, det är jätte jobbigt, =(

Men sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0