Vem e du?

Varför skriver du inte vem du är som tycker jag ska ta ringa BM?


Kommentarer
Postat av: Erika - Miliam & Miltons mamma<3-

okej, men är du orolig så tycker jag du ska prata med BVC..



Nej vi har inte sökt ännu, haha. Men det kommer snart;)

2009-09-05 @ 19:30:25
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: jenny

Grattis till vecka 24, vet att jag skriver under fel inlägg men det andra krånglade så skit samma haha..... Det är inget ovanligt att må illa i vecka 24 men om du inte har mått illa något innan vecka 24 så ska du bara fundera på om det kan vara så att du slarvar med maten eller något för det kan ju vara din kropp som försöker visa dej att du görnågot fel. Kolla dina blodvärden hos läkaren eller MVC för kanske behöver du järntabletter eller så.. Hon kan ju se om du äter för dåligt.... Hoppas det släpper snart för det är det värsta med en graviditet, at må illa (jag har dock sluppit det som tur är). PUSS

2009-09-07 @ 11:23:12
URL: http://jennyochnijazi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0