Nu går det

Min blogg har har varit dum idag =(,
Men nu ska ni få en liten uppdatering, Vi har stor städat hela dagen och igår :P haha men vincents leksaker är ändå över allt haha, ska ta bort det när han har somnat, tror han håller på att somna nu så =),
Igår stor handlade vi på City cross. Jag blev fattig, men mat för hela månaden hoppas vi :P,
Johan och Emil mådde inte så jätte bra igår, dom kom hem klockan 5 på morgonen och var fulla. På Fredag ska jag hem till Emma så då får Johan ta hand om vincent på kvällen, Jag måste ju med få ha roligt ibland ju. Man behöver ensam tid.

Emma och hennes kille skulle egentligen hem till oss idag,men efter som jag hostar och är förkyld så väntar vi lite med det, vill ju inte smitta ner dom.
Vincent badade nyss. han älskar vekligen det <3
Men han hatar när det är schampo dax. Vilket shampo använder ni?.
Min syster sover här inatt med =), hon har varit här i helgen.Glömde ju berätta att vincent hade namnsdag i torsdes och har namnsdag nu igen på torsdag.

Haha måste bara berätta vi har ju en stationär (stavning?) data och en bärbar, jag brukar sitta på den bärbara. Så stod vincent vid den andra datan. och lyckades starta musiken 2gånger hahaha. utan att vi hade något framme. Kommer han bli en datanörd? haha

Nu ger han Emil massage haha. Han är faktiskt duktig :P, så han vill inte sova änu men det kommer nog snart.

Så jag ska gå och mysa med min son

sov gott


Kommentarer
Postat av: Emma

haha, svarade på schampofrågan på din bdb, men så fort jag skrivit kom jag på att du kanske menade till barnen xD sorry.

iaf, rasmus använde ett jättebra barnschampo som innehåller både schampo och balsam i ett och som doftar smultron, mmm ^^

2009-09-27 @ 22:30:28
URL: http://eehenriksson.blogg.se/
Postat av: jenny

hej hej. tack för kommentaren, jag älskar vagnen. Vi ska flytta ner den 1november så det blir ganska tight med tid eftersom att jag då inte har så långt kvar men nijazi och hans kompisar fixar det mesta. Ska faktiskt bli skönt att flytta ner en våning för jag vet inte om jag hade orkat att lyfta upp vagnen hit upp varj dag. Det är ju ganska många trappsteg. Trädgård är ju aldrig heller fel :D Hur är allt med dej? Puss

2009-09-28 @ 09:02:21
URL: http://jennyochnijazi.blogg.se/
Postat av: Sanna

Svar : Nej jag ringde aldrig tandläkaren . Det verkar inte vara någon fara . Åh jag är helt lycklig . Igår kväll när jag låg i sängen så kände jag en liten kula på magen :) Fy så underbart det är !!!!



Jasså ? Vill inte han heller säga ord ? Melvin han pratar jättemycket och lär sig nya ord varje dag men Wilma är snabbare med att gå än att prata .



Hur mår du , din son och lilla bebisen i magen ?



Ha det jättebra // Sanna

2009-09-28 @ 19:42:08
URL: http://melvinsmamma92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0