Kommer inte uppdatera förrens söndag

Hejsan, nu har jag städat hela lägenheten =), vincent lyckades riva ner popcornskålen igår när vi såg film men vi orkade inte ta det då, såjag fick göra det idag,
Så jag har städat här, tvättat två tvättkorgar och packat,
Man vill ju ha det fint när man kommer hem.
Min syster firar sig imorgon efter som  hon fyller år på tisdag (15/9)
Grattis till dig! :D,
Just det jag måste ju hitta hennes present :p, har ju gömt den så jag inte minns själv vart jag har lagt den haha.

Men det kankse kommer uppdatering i helgen vi får se annars tar vi det på söndag när vi kommer hem
Nu ska jag fixa mig sen åka till syster och pappa, jag saknar er
Och mina vänner/släkt


Kommentarer
Postat av: Mikaela - ung mamma till Miliam

ja jag såg det, så himla hemskt :( trist när sånt händer. men de ska ju hänta någon :(

precis, måste ju få skriva vad ens barn lär sig :) det är ju lite därför man vill ha blogg också, skriva om framsteg, fattar inte ens varför folk är anonyma, bluir så jävla trött på de :P varför itne bara stå för de man tycker istället :S

2009-09-16 @ 18:02:02
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/
Postat av: Mikaela - ung mamma till Miliam

var inte skinn på den korven :P men den blir salt när man mixar, blir ju helt annat om man har massa små bitar :P då blir de inte ett dugg salt, hehe!

2009-09-16 @ 18:20:37
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/
Postat av: Jess

Jag vet hur det känns när ens barn har ner nått som popcorn haha... nej ska inte skratta, men jag har lärt mig att se det med glimten i ögat, har ett bonus barn som är expert på att ta ner saker. :)

Jätte fin blogg! :)



Jess

2009-09-17 @ 07:35:01
URL: http://loppys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0