Hjälp tack

Någon som vill hålla upp mina ögon åt mig?, känns som det hänger 100kg på dom haha, jag är alltså jätte trött, Vincent bestämde sig att vakna redan halv 7, Men jag låg kvar i sängen ett tag, Efter som vi inte har något fraligt framme för han så är det lungt, =), Det är det bästa med inte ha massa saker, och vara hemma :D, Men vid 7 gick jag upp för han började bli arg, så vi gjorde frukost, blev vanlig macka och han åt en halv :D, <3

Hm Just nu ligger vincent och sover, och jag har hoppat in i duschen, och tagit på mig kläder, Vi ska hem till vincent farmor, faster och farfar, efter som Josse (vincents faster) stefan (vincents farfar) fyller år ska vi fira dom, fast dom fyller inte år idag, men grattis till er,

Igår var johan ute med arbetskamrater, så jag och Emil va själva här, och självklart var vincent med hemma. vi kollade på film och sen gick vi och la oss, skönt att inte ha en snakande johan jämte sig haha, ne förlåt,

Jag älskar dig johan,
Nu ska jag packa något till vincent, extrakläder och så, kommer ju inte ha med så mycket efter som vi ska hem redan imorgon,

Ha en bra dag.

Johan, vincent, bebis, Mitt hjärta slår för er <3


Kommentarer
Postat av: Jess

Vad mysigt att vara gravid, jag har 3, vill igentligen ha en till, men tror inte sambon vill, får väll se :) älskar graviditeten, det bästa som finns.

Sparkarna och rörelserna :), njut för mig med :).

Jess

2009-09-20 @ 19:45:34
URL: http://loppys.blogg.se/
Postat av: jenny

26+1 nu börjar det närma sig ett syskon till vincent :D Jag tycker att det börjar bli lite jobbigt nu och jag orkar inte vänta mer :D Ibland sitter jag och tänker att det skulle vara mycket roligare och skönare att få veta att man är gravid s¨som du fick med vincent men å andra sidan hade man inte hunnit förbereda sig lika mycket och så då heller.... Finns alltid en baksida med allt.

2009-09-22 @ 18:56:36
URL: http://jennyochnijazi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0