en sån seg dag ni vet!

Idag har vi bara tagit det lungt fick sova ända till halv 10 skönt, Sen gjorde jag en macka till Vincent för se om han ville ha men nepp =/ ingen frukost till han,
Sen blev det ju självklart att kolla på våra bästa år bara jag som tycker om det? :D
Efter det tog vi på oss kläder och gick ut och gick, postade lite grejer, och gick till konsum och köpte fefarion (stavning?) till Johan och Emil,
Sen gick vi till en Lekplats så lekte vi lite där, när vi kom hem va klockan mycket så jag började med mat, blev pasta med köttfärssås. Blev väldigt god,
Sen har vi bara tagit det lungt, Vincent är på sånt humör så han vill bara leka med sig själv, Men strax lägg dax för han,

Fick även hem bilderna jag beställde =), blev verkligen bra, och var billiga också,
0,75 styck =),

Kom på att jag måste klippa mig snart med :D, 
Fast gör det nog själv =),  
Jag vet inte om jag ska till Laholm nu en dag. (våxtorpsmarknad)
Vi får se. har inte så mycket pengar kvar ( ja jag vet att det är början på månaden, men får mer pengar snart :D,

Nu ska jag försöka lägga vincent,
Sov gott


(vincent  i julas :D)

Kommentarer
Postat av: Emma

du kanske kan försöka att ge honom yoghurt till frukost istället? och kanske en liten macka han kan doppa i yoghurten :) det blir ju inte lika "torrt" då :)

2009-09-02 @ 23:42:55
URL: http://eehenriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0