Trött

Vincent ville vakna 8idag, men vi låg i sängen och sjöng lekte ja allt till klockan var 9 Då var det akut till toan och spy, Är verkligen trött på det!,  Men vincent tycker det är jätte roligt, han försöker härma mig, och så skrattar han och säger mamma :D, så det är ett plus att spy haha,

Igår såg vi Idol. vi såg det i början men sen så blev johan och emil trötta så dom gick och la sig, och vincent följde med johan in i sängen men vincent skrek så gick in till han och la mig  jämte han, och då somnade han direkt, Undra hur det ska gå ikväll när jag inte är hemma? lite nervös faktiskt haha, men tror allt kommer bli bra,

Så jag satte uppe själv när man fick veta vilka som gått vidare, och det var dom jag hejade på idag med =),
Men stackars camilla måste varit sjukt jobbigt för henne,

Ikväll ska jag som sagt ut,, ska till emma och ha roligt, måste ha egen tid ibland men kommer sakna min älskling massa <3

NU ska jag lägga vincent för han är super trött,

Kommer kankse uppdatera mer sen, annars hörs vi imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0