Snart mmmmmmmmmmmat :D

Kan böra med att mitt J är väldigt segt så vi hoppar den bokstaven idag :P,

Hm bara ag som äter mindre när ag är gravid?
det är ätte jobbigt bebisen behöver u näring.
Men snart kommer min syster hit och vi ska möta upp älsklingen och Emil och äta på mormorsbageri :D gott gott
Igår hade vi ost fyllda Kycklingfile riktigt gott :D

Vincent ligger just nu och sover, så passar på att skriva, brukar egentligen sova när han gör det :P haha
Va med elena och My i tisdes på Nova, hehe riktigt söta va vincent och My tillsammans ;), Hittade ett par vinterskor till vincent och två till mig =), 

Hm nu ska ag fixa mig så vi är klara sen :D, 
 Imorgon går vi in i vecka 14 blir så va?, är 13+6 idag. eller säger man vecka 15? haha fattar inte det, :P


Och får passa på skriva Lycka till Jenny och Nijazi på förlossningen snart är det dax att få ut han :D, Allt kommer gå jätte bra :D 

Ha en bra dag  så hörs vi när vi hörs :D

Så här ser planeringen ut nu ett tag:
Fredag: Åka hem till pappa,
lördag: Ullared.
Söndag: åka hem igen.
Måndag: Inget planerat.
Tisdag: Ullared.
Onsdag: inget planerat.
Torsdag: Öppna förskolan (antagligen med Linda)
Sen helgen vet jag inte?.

hur ser er vecka ut?

Glömt säga att vincent lärt sig säga, beb (bebis).

Kommentarer
Postat av: Jessica

DU går in i vecka 14+0, du har gått hela 14 veckor och är inne 0 dagar på din 15e, imorgon är du 14+1 och har då gått 1 dag på din 15e vecka :)

2009-10-29 @ 16:35:57
Postat av: jenny

Nawww va söt du är.. Tack för att du tänker på oss. Det ska nog gå jätte bra. Nu när du är hemma hos pappa får du gärna ta en sväng inom oss och hälsa på. Jag är hemma hela tiden nästan såvida jag inte åker in till sjukan och föder barn hehe....



Vi måste försöka bättra oss och träffas snart i alla fall. Hoppas du hinne hut en snabbis åtminstone innan du åker hem igen :D

2009-10-30 @ 10:34:25
URL: http://jennyochnijazi.blogg.se/
Postat av: Erica & Neo

Frästen, har ni några namnförslag på flicka/pojke vill bebben i magen? :D kram kram

2009-11-01 @ 14:55:28
URL: http://ericaslife.blogg.se/
Postat av: Matilda - Mercedes mamma & Mini i magen

jag var också så fram till vecka 24 - jag kunde knappt få i mig någon mat utan blev mätt efter att jag ätit jättelite,. nu är det tvärtom haha.

2009-11-03 @ 00:41:34
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0