Jätte roligt igår

Igår hade jag jätte roligt hos emma =), dock köpte jag inget haha, vem vet kanske gör det nästa gång ;), haha
Det hade gått jätte bra med vincent sa johan skönt det, annars hade han ju ringt och så hade jag fått komma hem, (var lite orolig för vincent är så mammig, och det är absolut inte för att johan skulle göra något dumt, Han älskar han så =)
Idag ska vi ha en liten Middag/spel kväll här hemma =),
Det blir jag, vincent, Johan, Emil, Figge, Linda, Josse, Kim och kanske Emma och Thomas =), Så det är några stycken men roligt att ha något att göra,
Har städat undan här hemma, och ska snart ta fram dammsugaren sen bada min prins <3,

Och ni som säger att vi unga mammor är ute och festar och inte tar hand om våra barn, Kan helt enkelt dra!,
Det är många äldre Mammor som också är ute och festar. och bara för vi är ute behöver det inte betyda att man super sig full varje gång!,
Och så kankse man vill ha egen tid?, Och så kanske Far/mor föräldrar vill ta hand om sitt barnbarn?,
Tänk er för innan ni öppnar er mun nästa gång!

Idag gav vincent mig en puss på magen och började skratta, Han kommer bli den bästa storebrorn <3

 
Mammas älskling, jag älskar verkligen dig mer och mer <3 Du är min mammas allt <3


Kommentarer
Postat av: Carro

Klart han kommer bli han har ju dig som mamma:)<3

2009-10-03 @ 17:15:43
URL: http://purpleredhockey.blogspot.com/
Postat av: Erica - Tonårsmorsa till Neo <3

Albrekts guld köpte vi dom :)

Lägga upp bild på vad?

2009-10-04 @ 22:07:24
URL: http://ericaslife.blogg.se/
Postat av: Erica - Tonårsmorsa till Neo <3

ja, jag håller med dej!

2009-10-05 @ 14:15:31
URL: http://ericaslife.blogg.se/
Postat av: femman

Såklart man inte behöver vara MAMMA precis hela tiden- vare sig man är ung eller gammal.. Man BEHÖVER få bara vara sig själv en stund oxå- och få släppa allt ansvar för en stund :)



Men visst är det så, att som ung mamma, hamnar man lättare i situationer då man känner ett behov av att "försvara" sig...



2009-10-05 @ 18:07:22
URL: http://femmanfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0