Grattis min prins

 


Idag blir min älskling hela 18månader <3
Grattis


Och jag börjar nog bli sjuk, känner mig helt seg =(, Emil har blivit sjuk, och johan va det förra veckan, Värsta sjukhuset här, så håll era tummar att vincent håller sig frisk.

Idag blir det en lungn dag så vi vilar upp oss, Just det dem ringde igår från förskolan vincent har fått plats =) Så ska skicka att jag tackar ja och så =), Nu blev det ju inte som vi planerade men ska ta körkort alltid bra att ha =)
Och så ringde dom från trygghansa idag, (har beställt försökring till bebisen i magen från vecka 26) så vi ska prata om det,

Nu vaknade min älskling så ska gå och mysa med han, Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: jenny

Grattis till vincent.... :D Hoppas att du inte blir sjuk nu för det är förjävligt att vara sjuk och gravid samtidigt, tyvärr fick jag uppleva detta i ett par verkor. Förkylning och hosta går ju inte heller över när man är gravid eftersom att man har så dåligt försvar... Jag var nog sjuk i fem veckor sammanlagt tyvärr.... Så se nu till att dricka mycket varmoboj, bädda ner dej och håll dej varm. Håll Johan på avstånd då han inte smittar dej..



Ja du snart kommer lilla Elijaz till världen. Jag längtar verkligen, jag kan inte ens föreställa mig den dagen då han kommer. Det kommer att vara helt fantastiskt tycker jag.. hoppas bara att han håller sig inne lite till för han är lite för liten nu, vecka 34 är inte det ideala att föda i ju.. Jag ska försöka hålla tills det datum du gissat ahha...

2009-10-13 @ 15:33:29
URL: http://jennyochnijazi.blogg.se/
Postat av: felicia - livet utan min mamma.

grattis till lilla vincent. :)

jaha det är så du menar, då förstår jag. :)

kram!

2009-10-13 @ 17:14:22
URL: http://filiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0