V 16 <3

Dem som brukar ringa min mobil vet att den inte alltid är så bra :P, men har en annan nu som ska funka,=)
Hm har inte hänt så mkt, var på öppnaförskolan igår vincent älskar verkligen vara där, :D, och i onsdes va vi med Elena och my i Lund, hittade en röd tröja som jag kan växa i,
Johan tycker min mage har växt lite :D <3 lär väl snart få hem en lapp om Ultraljud :D, är ju snart dax
Vincent fick till en riktigt spark på magen imorse när han sov. gjorde riktigt ont =/, men har gått över nu, Har även fått i mig 2mackor och lite potatissallad och 2kasslerbitar :D, duktigt tycker jag. och har även fått behålla det! :D

vincent 13onde tand har kommit med, snart 14 tänder <3 stora killen. ska ta och beställa en tröja som står storebror på :D, och en sån bebis tröja till mig :D,
har ju skrivit innan att han säger beb men vi kom på att de va bil och inte bebis :P haha, men lika duktig ändå,

vincent hjälper även till att lägga in varor i köket när vi har handlat vilket han älskar att göra :D,

Vi ska till Emma och thomas (och max i magen) i helgen imorgon tror jag?. ska höra med dem sen,
Men vad vi ska ha till mat ikväll det har jag inte en aning om, något förslag? :P

Jag går även in i vecka 16 idag, snart halva tiden gått, snabbt tycker jag, men dem 2månaderna innan BF lär väl ta låååååååång tid :P haha,
Ni som har två barn, vincent hinner ju precis fylla 2år, syskonvagn bra eller dåligt?

Kommentarer
Postat av: linda

Syskonvagn jätte bra och ha om man inte bor i centrum:) man får med sej båda två utan att den äldsta behöver gå så långt..

2009-11-06 @ 16:55:07
URL: http://lindagunnarsson.blogg.se/
Postat av: emeliehjaertajonas

Fy vad hemskt. Jag kan inte föreställa mig hur jobbigt det måste varit :( .

Jag kan bara gissa hur härligt det måste vara :) . Haha, låter knäppt men längtar själv efter nästa :P hihi.

Ska ni se vad det är för en filur där inne? :)

2009-11-07 @ 11:58:30
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Syskonvagn! Dom orkar inte gå så långt när dom är 2 år, och då kan det vara skönt att ha en plats för dom också! :)



Växtfeber säger du? Hm, det har jag aldrig hört talas om faktiskt.. men jag tror inte att det är det som spökar. Vi upptäckte nu ikväll att Melvin har konstiga utslag i munnen, och neråt halsen.. Så dom på sjukvårdsrådgivningen sa att det förmodligen är en halsinfektion och att vi ska avvakta!

2009-11-07 @ 18:43:51
URL: http://sandrastomberg.com
Postat av: emleiehjaertajonas

Eller hur? Det låter så dyrt att köpa nytt :O

Samma här :)

Det blir en surprise då :D

2009-11-08 @ 12:16:30
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0