Nu kanske?

Nu hoppas jag att Jenny och Nijazi har blivit föräldrar. :D,
och hoppas att ni alla 3mår bra :D, Ni får höra av er när ni är hemma så kommer jag och vincent och hälsar på så snabbt vi kan :D, Får ju inte hälsa på på BB =(.

Hm själv mår man inte så jätte bra, har spytt varje gång jag stoppat i något i munnen, förutom ägg :P, så får be johan handla hem det sen.
skulle ju egentligen varit i Ullared idag men tyvärr hände en sak, =(,

Vincent sov ju hemma hos hans farmor, farfar och faster inatt för jag skulle egentligen åkt redan vid halv ´7, så jag saknar ihjäl mig efter han, Men jag vet också att han ha det jätte bra. Men vem saknar inte sitt barn när de är borta?

Om jag spyr lika mkt imorgon blir det att ringa MVC barnet måste ju ha näring och allt.

Va ju även i Ullared i Lördes fy ... med folk det va!, man kom inte fram alls. så va inte alls roligt där, Men fick med mig kläder till vincent, nya vintergrejer till han, Kläder till johan och en tjocktröja till mig, Sen lite spel, våtserveter ja ni vet sånt smått och gott =).

Såg ni programet igår om ullared? vad tyckte ni om det i såfall?

Vi ska ha en liten gissnings lek här hade jag tänkt. Ni får skriva, Vikt, Lång,kön, och datum (självklart ert namn med) Har BF 29April.
som ni tror vincent blir storebror (alltså när bebisen kommer ut),




Kommentarer
Postat av: Mikaela - ung mamma till Miliam

de är ingen fara om du spyr, du är ju inte så långt gången, jag spydde från och till hela graviditeten, mvc sa att barnet tar de behöver endå :) och visst var det så, miliam vägde ju 4340 o va 54 lång så han hade fått i sig näringen endå ;D

2009-11-04 @ 12:11:08
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0