Nemen kolla!

Kolla vi lever, tycker det börjar bli tråkigt att blogga :P haha, drf det blir så sällan, vi gör ju inte så jätte mkt pådagarna, I torsdes fyllde jag 20 :D, och förra lördagen var släkt och så här och firade mig, idag kommer några vänner och fira mig =), va tvungen att dela upp det annars hade vi aldrig fått plats här :P, sen har vi mest tagit det lungt, idag har vi städat lite, bytt ut alla kökshandtag, ska lägga in bild sen när jag hitta sladden, varför är den alltid bort när man ska ha den?,

Igår gick vi in i vecka 18 :D, snart halva tiden,
Tänk er snart är det jul!, vad ska ni köpa till era barn?, vincent får bara 2julklappar av oss, efter som ena kostar en hel del!,

Jag tycker inte alls att min mage har växt men efter som jag inte fick på mig ett par byxor så måste den ha gjort det :P haha,

Nu ska vi bada vincent, sen ska jag göra klart kycklinggryta och frysa in =), sen ska jag duscha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0