Mysig dag :D

I går började vi ju med inskolningen på dagis =),
Han trivs som bara den kan jag säga! :D, och han är jätte duktigt, vi kommer ha inskolning nästa vecka, då ska jag söka jobb och försöka ta körkort =),

Även igår kom my och elena hit och lekte, och idag åkte jag och vincent till lund och badade massa mys <3.
Barnen grät lite i början men sen kom dom igång och lekte, en helt bra dag alltså, =)
Dagiset idag gick bra idag med så det är skönt,
Imorgon Blir det dagis igen, sen efter det så blir de öppnaförskolan sen hem och äta sen sova :P,

Någon gång i helgen skulle min syster komma hit,
 och på söndag blir det Lund och Malmö, Julskyltning, och vi ska fram med julgrejer på lördag, så vi har fullt upp hela veckan, och det är faktiskt skönt!

Sen på onsdag är det dags att kolla på bebisen <3

Nu ska jag leka med vincent innan han somnar  <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej igen. Jag ställde frågorna om graviditeten. Har du annanstans som du kan svara på de ? Vill inte skriva ut allt här, finns så mkt andra som ska lästa o jag tycker de är lite privat. Svara gärna på bloggen, så kan jag svara därifrån när jag sett att du läst. Kram !

2009-11-25 @ 20:41:58
Postat av: Josefine och my

hej mys mamma , hoppas att de tyk är skoj att vara med varnadra, lek o sånt /josefine

2009-12-09 @ 23:01:39
URL: http://josefinedagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0