Bra och dåligt!

Som ni läste innan så gick jag upp tidigt idag, =/, så ögonen är väldigt trötta,
Och några tror jag har fått lite foglossning, vad gör man åt det?, någon som vet?
Har riktigt ont nedre delen av ryggen =/,

Dagis gick ganska bra idag, Han vägrar sitta still när dem har samling, men han måste ju lära sig, så jag fick sitta och hålla han så han inte sprang och hämta bilarna, för det får man inte ha när de e samling, Sen har han börjat bli lite kaxig där, knuffade en kille där, så han blev lite rädd för vincent,

Efter dagis gick vi till sibylla och åt, kebabtallrik gott gott, Orkade inte gå hem (tar ca 30min hem sen 30min tillbaka) för laga mat?, vi skulle ju till öppnaförskolan vid 1, och vincent slutade halv 11 typ på dagis,
Vi gick hem till Benita som bor i närheten av vincents dagis sen, och gick tillsammans upp till öppnaförskolan, vi var bara 3stycken där idag, men ganska skönt de med =),
Vid 4 tiden gick jag, och benita till Ica, barnen var ju med så klart,

Och sen va det hem och laga mat, sen disken efter så himla tråkigt!,  men bättre att göra det direkt, annars blir det bara mer och mer, =/.

Och nu har vi precis kollat på mammas pojkar, vill verkligen att hon jenna eller vad hon heter åker ut!, tycker verkligen inte om henne :P, haha. så heja bobbys mamma :P ahha,

Har även betalt dumma räkningar =(, vem kom på något sånt dumt?

Nu ska jag lägga mig, Dagis mellan 9-10.30 och imorgon ska jag börja gå ifrån i 10-15min, nervös :P, Vincent är ju rätt så bra mammig, men måste ju lära sig, vi kan ju inte alltid gå hemma tsm, hatar att se han så ledsen, och gå ifrån han, känns som man sviker han =(, och det är de minsta jag vill göra,.

Men mamma älskar dig så otroligt mkt vincent.

Just det, vincent har börjat bli förkyld men beror nog på allt nytt på dagis, Han har fått åkpåse i vagnen nu, och reflexer vi ska köpa fler reflexer på söndag. alltid bra att ha mkt sånt!

Sov gott nu alla :D


Kommentarer
Postat av: sanna

Jag hade foglossning i säkert tio veckor.. och jag fick bara lida, haha.

2009-11-26 @ 23:50:37
URL: http://leosmamma.blogg.se/
Postat av: Cathrin

Det finns faktiskt inte så mycket man kan göra åt foglossning. Det finns ett slags bälte/resåband som man sätter runt höfterna. Det tar inte bort foglossningarna, men det kan lindra besvären lite. Prata med din barnmorska så kan hon säkert ge dig något smart råd!

2009-11-30 @ 08:34:27
URL: http://cathrinlarsson.blogg.se/
Postat av: Erika - Miliam & Miltons mamma<3

Jag ahde foglosning från vecka 7 tills hand föddes ;P Fick köpa ett bälte, men det vabara obehagligt att ha på!



sv: Ja du kan få det, men skickar edt på msn :)

2009-12-01 @ 11:09:55
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Kimberly

Jag hade också foglossning, ont som in i helvete gjorde det, till slut dem sista månaderna, så köpte jag ett foglossningsbälte, och hade det på varje dag, och efter bara någon vecka så hjälpte det jättemycket, ända problemet var att det var sånt värmebälte, så det var sjukt varmt, och lite ivägen, annars hjälpte det kanon tyckte jag. fick dock ont igen när jag slutade använda det i slutet.

2009-12-08 @ 15:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0