blä!

Har verkligen haft svårt att sova inatt, bara rullat runt hela tiden tycker jag =/, så när johan mobil ringde halv 5 imorse tror jag de e, sen dess har jag inte kunnat sova =(, så gick upp och har ätit frukost, ganska ovanligt för mig att äta frukost faktiskt :P,
Vincent får en vällingflaska på vägen till dagis, =),
Packade ner lite saker till dagiset igår, regnkläder, extra kläder, och lite blöjor, ska köpa fler idag nu när vi har fått pengar =), även välling ska vi ha på dagis och ny här hemma =), vincent kan typ inte sova om han inte får lite välling,
Nu kommer min älskling bli lite sur på mig för jag väcker han, men det går över när han kommit till dagis, eller aah han är lite sur när vi precis kommit :P, men sen går det över, han är så duktig <3,
Kan säga att på det dagiset vincent går på, där är alla jätte trevliga och  tar verkligen hand om barnen så vi trivs där!, dock ska vi byta dagis någon gång nästa år till ett nämre dagis, tar nästan 45min att gå till detta dagiset han går nu på, =/. lite synd.

Nu ringde klockan ska väcka vincent nu,

Ha en bra dag <3

5dagar kvar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0