Aldrig varit så rädd!!

Igår när vi var hos Emma och Thomas så vid 9 tiden (tror jag det va), så kom det spya rakt ut, det var riktigt mkt så gjorde han 3gånger på mindre än 3min, jag kan lova att jag blev livrädd,
Efter som vincent inte mådde bra så bestämmde vi oss att gå hem, så gick jag och vincent och la oss, vi somnade gott, men vid 3tiden kom det igen, lika mkt!, jag vaknade varje halv timme efter det, och kollade hur det va med han så kan ju säga att det inte blivit mkt sömn inatt,
Men idag har han varit som vanligt, så vi får hoppas att inget mer kommer,
Vi skulle egentligen hem till johans föräldrar idag, men vågar inte för om vincent nu ska spy igen eller något, och dem hade inte tid att komma hit heller så vi får ta det i veckan,

Men tack emma och thomas för en bra kväll fast det slutade som det gjorde

Får säga grattis till pappa med på farsdag :D
Och till johan med så klart, :D:D.

Nu ska vi tvätta klart allt som blev ner spytt igår.

Kommentarer
Postat av: emeliehjaertajonas

Hehe, precis :)

Ja det blev väldigt jobbigt igår :/

Men det är smällar man får ta skulle jag tro :P

2009-11-09 @ 11:32:15
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0