Usch vilket väder

God morgon God morgon, hoppas ni har sovit bra, vincent har varit lite gnällig inatt tror det är tänderna som är dumma mot han, men dom måste ju ut så men tycker så synd om han, vi vaknade vid 9tiden av dem grävmakinerna som är så störiga mitt på morgonen, men när vincent hörde vad det var så blev han jätte glad och vill se grävmaskinen så satte han på sin matstol så han får sitta och kolla har nästan suttit där ca 30min och kolla haha förstår inte vad som är roligt men men,

Imorgon ska jag köpa present till johan och jag vet nog vad men skriver inte ut det här efter som att han kan läsa den haha elak jag är ;)? haha
Blir att åka till ullared och kolla efter som den finns där. Nu blir ni kanske lite nyfikna men ni får vänta tills den 13maj att veta, Och på Onsdag den 13maj så är vincent hela 13månader stora pojken.

Nu ska jag äta så ni får ha en bra dag =)
Idag får vi nog veta om vi får lägenheten eller inte, Hoppas verkligen :D:D

Tycker solen ska komma tillbaka bara jag som tycker det?

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Haha, bor ni fortf i Veinge? För jag har grävaskinerna utanför mitt fönster. Vaaaaaaaaaaaarje morgon.

2009-05-08 @ 10:45:05
URL: http://sigridolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0