Tisdag :D

Idag sov vi ända till halv 9 för var tvungen att gå upp då annars hade en  sak hänt, och det ville vi absolut inte,
Men tänker inte säga vad det va i bloggen vill ni veta så fråga så kanske ni får svar!,

Vid 9 så kom min syster och vi gjorde välling och allt det dära, till vincent och så gav vi av oss till min farmor och farfar och skulle kolla på en skinnfotölj (stavning?),
Och jag tackade ja till den :D, sen fikade vi där, så vid halv 12 var vi klarar med det och åkte in till laholm, där vi möte emil (min systers kille), och åt lunch med han, :D, sen så möte vi Erika, miliam och milton :D, och erikas vän sofie tror jag hon hete? så pratade vi lite och skulle egentligen ut och gått men tror erika blev trött efter en dag med hon och det får man acceptera efter som hon precis blivit två barnsmamma :D; men det var första gången jag träffade milton han var otroligt söt :D:D, och miliam har växt sen jag såg han :D, 

Och efter det åkte jag och min syster och självklart vincent till halmstad skulle lämna in min digitalkamera men det gick inte efter garantit hade gått ut,  men har bra bild på mobilen så det får räcka så länge :D;
Min syster kollade efter en ny data, men hon väntade nog att köpa den om jag fattade henne rätt,
sen åkte vi till city cross och handlade mat :D va lite tomt i kylskåpet så ;P haha men men,'

Jag kom hem med :
Mat
Såna luktfria bajsppåsar
Potta
En leksak
Solskydd till bilstolen
Vit färg (10liter)
Penslar
Elgrill

Så nu blir det inte att handla mer denna månaden haha fick precis pengar men ska spara :D

Imorgon komme Marielle och Frida T hit längtar var länge sen vi sågs så :D:D

Kommentarer
Postat av: Erika - Miliam & Miltons mamma <3

Jag stannade i Laholm längre än vad som va bestämt, men det kommer fler tåg :D

2009-05-27 @ 15:10:14
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0