Saknaden är redan stor <3

Vincent blev hämtad av sin moster nyss, och jag saknar han redan =/, det har gått typ 30min haha, han är verkligen mitt liv! <3
Lotta(vincents moster), har han för jag och jenny ska ner till Kävlinge och kolla på en lägenhet och vi hoppas att denna är jätte fin :D, efter som vi redan har lån som vi ska skaffa och fått ett JA till det så,
Tycker synd om vincent att åka ner idag sen hem igen på kvällen så tänkte att lotta skulle ta hand om han och det gick.
Snart kommer jenny hit (vi är typ grannar), och då åker vi nog direkt efter som det regnar som bara den här och vill inte att vi kör av vägen, det fina vädret har ju försvunnit =/ tycker det ska komma tillbaka nu haha,

Jag och vincent har städat, diskat, och badat idag :D, så nu är här fint fint, ska städa finare på Lördag efter som jag åker ner till johan då, men kommer hem den 13maj på johans födelsedag men måste efter som att det är förbesikning på lägenheten den 14maj klockan 10 ;P,

Nu kom jenny så ska vara social med henne, ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Följ min blogg via bloglovin? :)

2009-05-06 @ 10:20:07
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0