Ny mobil :D

Idag har dagen varit toppen :D, har fått en ny mobil av johan hehe :D, han köpte också en ny, är jätte nöjd med den än så länge iallafall haha,

,,,,

Den är det :D fin eller hur? :D, fast den är lite mer rosa i verkligeheten :D, älskar ju rosa så,
är sån touch,
Nytt nummer med men skriver inte här, vill ni ha det så skriv det som kommentar, fast dom flesta har ju redan fått det haha, men kanske har missat det, så bättre att skriva det,  (ni som är anonyma kan glömma att få svar,

Hm sen har vi inte gjort så mycket varit ute och lekt, byttat däck på johans pappas bil :D, aaah gjort lite allt möjligt =),
Vad har ni andra gjort då?
vi har även kollat på tapeter och hittat det vi vill ha, men ni får se bilder när allt är klart

Nu ska jag gå och göra något annat, men ha en bra dag så hörs vi imorgon antagligen =)

Vad tycks om mobilen? någon som har den?

Oj så mycket frågor men svara nu :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

mobilen är verkligen skit snygg. Den är den nya utvecklade modellen av min mobil... Fast min är ändå ganska speciell eftersom att det inte finns så många ex av den. Man slutade ju att producera den direkt och gjorde den där choklad mobilen haha..



Jag har faktiskt chillat som valigt idag för att svara på din fråga!! Men du måste svara på min förra kommentar, jag är så chockad över att du bara är i vecka sju. Jag har för mig att du sa att du var jätte långt. Är det något som hänt innan eller har du bara trott fel om att du va gravid när du inte var det?? Jätte kul att du är det och jag menar inte att fråga ut dej men vill bara veta vad det va som gjorde att du trodde att du va så långt gången innana. I vilket fall som helst hoppas jag att bebisen mår fin fint och att allt går bra! Det blir förmodligen lite shopping nästa vecka så du vet om du fortfarande vill med :D

2009-05-21 @ 22:26:03
URL: http://jennyochnijazi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0