Nu har vi en lägenhet! :D

Vi var ju och kollade på lägenhet igår, och vi ska tacka ja till den. det är lite att fixa i den men det går snabbt
vi fick sänkt den med 30 000 det är ganska bra tycker iallafall jag,

så johan ska ringa banken igen och kolla att vi verkligen fick lånet sen ringer jag hon och säger att vi vill ha den,
det är inflyttning redan den 1JUNI och lägenheten vi har i veinge nu har vi till den 30JUNI men då hinner vi måla om i denna lägenheten och så,
det värsta är nog att det är på den 3våningen och jag är jätte höjd rädd haha men man vänjer väl sig,
det finns t o m ett rum där man ska ha barnvagnar i hehe bra,
och förberedd till diskmaskin, och en helt ny tvättmaskin :D, allt kommer bli skit snyggt där
vi ska måla på såna där fina saker, typ blommor och så minns inte vad det heter men förstår någon mig så tipsa om en bra sida :D

nu ska vi gå och baka efter som min älskling fyller 22 år  idag
och min andra älskling 13månader <3
Älskar er mest

Kommentarer
Postat av: Emma

Menar du schabloner? :P

2009-05-13 @ 10:51:01
URL: http://eehenriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0