Klippt han <3

Nu har jag klippt vincent :D, blev kort men hans hår växer igen :D, luggen kom nästan i ögonen när han lekte och det ville jag inte så tog fram en sax (liten), och han fick välling så han var lugn, så han var så lugn så jag klippte lite vid öronen med, va lite läskigt men men, Och nu har vi borstat tänderna på han, och såg att han hade fått sin 8tand :D, stora kille  och han har blivit jätte duktigt med borsta tänderna öppnar munnen och så :D,

Nu kommer han gående hit :D, Älskar han så mkt så jag spricker snart haha,
så snart ska jag in och lägga han så han somnar, kommer ju en dag till imorgon som han kan leka på sova måste man ju


hälsning från vincent :  AGFKGGFFGlcgljFylgfylfyylvfgbvdbvfja       bkfahöbhöa

Undra vad han vill säga? sov gott kanske?  haha inte en aning,

Imorgon händer det inte så mycket efter som johan jobbar i helgen så blir det att vara själv denna helgen med =(,
Längtar tills vi får nycklarna på Måndag :D, haha men måste börja packa sen jobbigt men måste, ska även måla lite imorgon snart är hallen med klar, mycket tråigare att måla när man inte vill ha den färgen, =/, men bättre att måla själv än betala 7000 haha,

Nu ska jag gå borsta tänderna på mig själv sen så ska jag lägga mig med vincent och sova :D
sov gott så hörs vi imorgon igen kära läsare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0