Helgen :D <3

I fredes kom figge,linda,jenny hem till johans föräldrar, och självklart var jag,vincent,johan,josephine(johans syster) och kim (josephines kille) här, och johans föräldrar =), 
Vi kollade på talang och tyckte att fel personer gick vidare, tycker inte inte sångare ska vara med där!, eller vad tycker ni?,
Sen gick vi upp och spelade på wiiet, fast vi spelade inte så mycket mer att vi pratade,
Vincent sov med sin farmor och farfar så jag fick även sova ut det behövdes hehe,
Johans moster skulle ta hand om vincent inatt men blev ändringar men så är det ibland,

Igår gjorde vi inte så mycket, tog det mest lugnt faktiskt =), spelade kort, handlade mat =),

Och idag så har vi kollat på tapeter vi vill ha, och vi har nog bestämmt oss för dom :D, bilder kommer sen ;)
Få nycklarna snart om en vecka typ:D, då äger vi två lägenheter i en månad haha ska börja måla i veckan i den andra lägenheten =/,

Nee nu ska jag upp och mysa med johan och vincent ha en bra dag , här är trist väder =/.

Vad har ni gjort i helgen?

JUST DET JENNY B, VILKEN DAG SKA VI UT OCH SHOPPA? , KOMMER HEM PÅ MÅNDAG KVÄLL, SÅ TISDAGEN GÅR BRA? :D

Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

hehe, ahh i och för sig.. :P men dom kan ju vara sönder ;P

2009-05-24 @ 20:32:41
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig
Postat av: Erika - Miliam & Miltons mamma <3

Ja det kan vi gärna! Måste gå ner lite i vikt :P

2009-05-25 @ 14:52:38
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Louise - [ Mamma till Eddie ]

sv: hehe jaa :) joo, men jag tar (egentligen) 50kr. erica var ett undantag. vet inte vad du tycker om det. det tar ändå rätt lång tid. vissa går med på det, och vissa inte. men om du är intresserad ändå så får du be om min msn :)

2009-05-25 @ 22:08:39
URL: http://louisekumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0