grilla <3

Det är så otroligt gott :D tände årecis fyr på grillen nu ska bli grillad revben =) gott gott,
Idag har vi varit i halmstad och köpt lite grejer, 2par skor, Bh eller 3stycken :D, mat, kläder till vincent,
aah så det blev en del, sen så kollade jag på nyvagn vilken jag ska ha men köper den beg har inte råd att ge över 5000 för vagn när det finns för 1500 på blocket hehe, och dom kan ju vara lika fina som den andra?, så får det bli, ska köpa till en mjuklift sen när den andra är född :D,

Igår var vi hos min kusin kalle som fyllt år =), fick reda på det samma dag men men , det var trevligt att träffa släkten och så fick vi god mat =).
 
nee nu får jag fixa maten så vi får någon!,
men kommer väl uppdatering imorgon eller kanske till och med idag?,
men ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: elena

Men frida ni har ju köpt en helt ny vagn på mitt jobb..?

2009-05-02 @ 20:11:23
Postat av: sanna

hade du inte köpt en vagn? :P

vi köpte vår begagnad men den är som ny :D

2009-05-02 @ 22:22:20
URL: http://sannahyden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0