god morgon :D

Idag är det jätte fint väder :D eller vad tycker ni? =))
Jag och vincent vaknade vid 8 fast vi gick upp vid halv 9, gick till min granne och frågade efter nyckel till tvätt stugan efter som min inte funkar =/,
Och på onsdag  skriver på så lägenheten är vår,  Men vi vet inte om vi ska måla eller tapetsera vi ska nog i allafall ha målat i vincents rum =) vi får se, har hört lite om hur man kan måla man kan måla på tapeter så =),
Fick besikning på denna lägenheten jag bor i nu och ska typ måla om allt haha, för att det var inte glansig färg eller vad det nu var haha,

och johan och jag kommer vara ifrån varandra hela helgen =/ han ska jobba och jag ska till min mormor :D:D

Vincent är jätte duktigt på att gå nu <3 eller han går inte hela tiden men längre och längre för varje dag, min duktiga älskling, nu vill vincent ha min uppmarksamhet så får gå till han ha en bra dag :D
ska nog till min farmor idag och hälsa på, så blir nog en uppdatering i kväll

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis till lägenheten. MIndre grattis till att ni måste måla om allt... blää det måste suga haha.... Vi har med en hel lägenhet att måla om två veckor så jag vet hur det känns... JOBBIGT!!



Ge vincent en puss från mej.. PS: erika frågade efter dej när jag av där och hälsade på.. Tror hon ville att ni skulle komma och hälsa på den nyfödda eller så va det att ni hade pratat om det men hon fick inte tag på dej igen :D Du får prata med henne för du måste se den lilla, det är världens sötaste lilla plutt hehe...

2009-05-15 @ 12:03:46
URL: http://jennyochnijazi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skriv mer om din graviditet,vilken vecka du är i och så

2009-05-15 @ 17:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0