DET BRINNER!!

Inatt när vid halv 12 eller var kanske halv 1?, men jag hittade inte mina nycklar att öppna dörren (vi öppnar dörren med nyckel inne från, dumt jaa), men till slut helt stressad fick jag upp dörren jag och emil sprang till altanen och jag skrek på att någon  skulle ta vincent, (emils mamma var också med), hon ryckte upp han och sprang ut, jag och emil släckte elden och satte ut den i regnet, Jag trodde verkligen inte att det skulle kunna börja brinna så mycket efter 12timmar?, vincent och emils mamma sprang upp till deras lägenhet så inte vincent skulle bli sjuk för han hade bara lite kläder på sig, efter en stund så vi visste att det var helt släckt så gick vi upp dit då var vincent jätte ledsen och skakig, konstig nej?, ringer mitt inatten, folk skriker och bli uppryckt av en han inte träffat så mycket?, men när vi kom upp dit så fick jag han och han skakade men han ville vara hos emil så det fick han vara han blev tyst, och vid halv 2tiden så gick vi ner, (vi hade öppnat fönsterna lite så lukten gick bort,), så gick vi och la oss och vincent somnade till slut, och vi sov till halv 10,
var ute och kollade på grillen nyss den är bara att slänga =/, men bättre den gick i sönder än någon blev skadad.,,

Nu ska jag äta frukost och byta om ha en bra dag så uppdatera jag mer ikväll skulle jag tro,

Kommentarer
Postat av: Sara

Måste bara säga att din header va sjukt fin, Och Otroligt fin son du har. =)

Visste du inte om att du hade honom magen förrän vecka 33? :P Jag ska få bebbe 1 oktober är det beräknat! :) Fick veta i vecka 16 =P



Ha en fin dag! =) Kramar

2009-05-05 @ 10:56:01
URL: http://www.metrobloggen.se/grodan09
Postat av: Sara

Du vet de där Aco någonting, de som man kan ta varesi de är morgon eller kväll.. Kommer dock inte ihåg vad de hette. Men de va iaf inte säkert.. =/

Visade nej båda gångerna man tog det. Och man blev ju lite fundersam då. Men mn tänkte ju inte mer på de. :P Men nu ska man bli mamma. :D Myysigt ju!

Din pojk är ju hur SÖÖÖÖT som helst! :)

Hur kom de sig att du inte märkte något att du va gravid? Jag menar, du hade ju nästan gått hela graviditeten. :S =P Borde du inte blivit större? =P Idag blir det ultraljud! =P MYYS! Tror de är en liten kille jag ha i magen. :P

Vi ska kolla de idag. :P Om vi får veta det. =D



Fastnade för din sons vackra ögon, Han va verkligen en chamööör. :)

2009-05-05 @ 11:14:07
URL: http://www.metrobloggen.se/grodan09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0