Då va det lördag

Ah som alla vet antagligen så är det lördag idag =/,
Jag har blivit känslig för starka dofter när jag skulle byta på vincent höll jag på att spy =/, men han måste ju bytas på.
Det blev inte att vi åkte farmor igår min syster skulle städa och så hemma hos sig, men idag ska vi till min mormor :D roligt att träffa alla i släkten, synd att johans jobb sa att han skulle jobba idag fast han inte skulle det =/, 
ska snart börja med middag, såna där färskpotatis (nypotatis) köpte jag igår och ska ha hemma gjorda köttbullar till :D massa gott haha, typ middsommar mat,
Sen ska jag duscha och så, Badade vincent igår hemma hos emil min granne då dom har ett stortbadkar vincent har aldrig badat i sånt innan han var livrädd stackaren, så dt blev snabb bada, så när han sover middag hoppar jag in i duschen :D,

Nu har äntligen det fina vädret kommit tillbaka skönt det :D, man blir mycket gladare av sol och värme,
Längtar till Onsdag då får man pengar, börjar bli lite dåligt av det i plånboken haha, för er med?
ska börja måla lägenheten imorgon tror jag eller fixa så man kan börja måla, lägga ner saker i kartonger sånt man knappt inte använder, ska göra det lite noga ha köksgrejer i en och toagrejer i en aah ni förstår så det bara är att slänga upp det lätt sen =),

Hos mormor får vi smörgåstårta massa gott :D, nu stängde vincent av strömen till datan och tven så inget bredband nu, så han vill väl att jag ska stänga av datan och leka med han :D så ha en bra dag, och kväll kanske uppdatera sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0