<3<3

vincent har hur många tänder som helst på G, han bitter i allt han kommer åt till och med mig haha, det gör så ont men han kan ju inte hjälpa att tänderna kliar, och så har han lite feber men inte mycket så dom kommer nog snart hoppas det för hans skull, ska vara hemma hela veckan har en del att göra, städa, lämna in den där deklartionen(stavning)?, köpa present till johan som fyllerår den 13maj, och kolla på en vagn =), längtar till vagnen behöver en ny och blev helt kär i denna :D, en emmaljunga blir det denna gången, med mjuklift som man kan ha till det andra barnet,
Jag har ätit grillspjut otroligt gott det var :D, och så har jag duschat ska snart ta och dammsuga tror jag om jag orkar? annars gör jag det imorgon, den 14maj kommer dom på förbesikning så får se om vi ska måla om eller inte det få vi se =), läste att folk har fått betla typ 2000kr för lite hål i vägen vi har inte satt upp något så vi ska väl inte få det?, hoppas inte det iallafall,

Vi skulle egentligen till Ullared den 16maj men vi väntar tills nästa månad så vi har pengar,

Nu ska jag umgås med min man innnan han åker, så ha en bra dag/kväll

Kommentarer
Postat av: Emma

När vi flyttade i början av april och de besiktiga lägenheten så fick vi inte betala för hål i väggarna. De sade att vanliga hål från spikar och skruvar är slitage som är fullkomligt vanligt så det ska man ej betala för, dock fick vi köpa nya tapeter till ett rum då katterna hade klöst på dem, men det är ju skillnad :P De kostade inte så mycket iaf!

2009-05-03 @ 19:48:38
URL: http://eehenriksson.blogspot.com
Postat av: Tittie

Hejsan. Såg att du skickat till min gamla blogg. Detta är den nya. Vi bor inne i halmstad men svärföräldrarna bor i trönninge =) Bor du i närheten eller? =)

2009-05-03 @ 23:59:29
URL: http://nyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0