30/5-09 21:43

Vi kom till ullared vid 9 tiden, letade efter en pakering och det fanns som vanligt inga där nere så fick åka upp ett steg, och såg även att dom håller på att bygga P-hus, Undra om dom ska ha betalt där? hmm vem vet?, kanske är därför dom höll på att spränga och så förra gången vi var där?,

Köpte delvis massa kläder till vincent efter som han behöver sommarkläder :D, har mest jeans och så och det ska han inte ha på sommaren när det är jätte värmt,
Hittade två klädersplag till mig själv, ett linne och en sommarklänning =),
Sen köpte jag ungsform i glas =), och måla grejer,

Köpte även regnställ till vincent, svart grön jätte fin =), även sån regnmössa hehe jätte söt blev han i den, ska försöka skaffa stövar också =),

Sen köpte jag inte så mycket mer,

*blöj byte*

Nu har jag byttat blöja och lagt vincent ska med snart lägga mig och sova är jätte trött, var ju uppe vid 7tiden fast somnade på vägen hem från ullared haha. men tur va att man inte körde ju ,

Imorgon är det morsdag, min present var Mobil :D Ska hem till min farmor imorgon :D,
Fy vad trött jag är blir att borsta tänderna sen gå och lägga sig låter jätte bra :D, 
 
Just det vi var i båstad nyss och köpte mat/glass, Jag, Jenny min syster och hennes kille Emil, och där är såna äckliga fåglar kråker heter dom nog?, haha och jag är skit rädd för stora fåglar tycker dom ser äckliga ut, så kastade emil en bit mat precis jämte mig så höll en på att flyga in i mig haha

Tror min älskling somnar nu?, ska plcka undan saker sen borsta tänder sen sova, hoppas det är fint väder imorgon med,

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0